Hoe werkt Gladskin en wat zijn bacteriofagen?

Het paradepaardje van Micreos, Gladskin is werkzaam tegen o.a acne, rosacea, huidirritaties en eczeem.

Maar hoe werkt het?
Veel huidproblemen en ontstekingen worden veroorzaakt of verergerd door de bacterie staphylococcus aureus.
Deze bacterie zit bij de meeste van de mensen in en op de huid, voornamelijk in de neus, oren, haren oksels en liezen.
Met andere woorden veel van ons zijn wat we noemen drager van deze bacterie. Zolang er genoeg van de natuurlijke vijand (bacteriofagen) ook op onze huid zitten is er niet veel aan de hand.
Is dat niet het geval dan kan deze kwelgeest zorgen voor huidproblemen.
Gladskin is een product waar het gepatenteerde Staphefekt in zit. Staphefekt is een nagemaakt enzym gelijk aan het biologisch enzym dat de fagen in de bacterie inspuiten om ze te doden.
Omdat fagen natuurlijke vijanden zijn van bacteriën,(voor iedere bacterie is er een eigen bacteriofaag) evalueren ze mee met “hun”bacterie en kan deze dus niet resistent worden zoals wel het geval is bij antibiotica. Met andere woorden de dit is een revolutionair product.

In de uitzending van dokters van morgen van 24 oktober word ook gesproken over het gebruik van bacteriofagen en hun nut bij het bestrijden van zieke mensen waar bij antibiotica door resistentie niet meer helpt. Heel erg interessant, jammer dat het hier nog niet ingezet word!

Gelukkig is het wel in te zetten voor huidproblemen. Verkrijgbaar bij Praktijk Schipper

Geplaatst in Uncategorized.