Micro Skin Needling

De Titanium Dermaroller/dermapen is een handig hulpmiddel met verschillende toepassingen

De speciale titanium dermaroller of dermapen  kan worden gebruikt voor de behandeling van diverse huidproblemen o.a:

• rimpels
  • littekens (al dan niet door acne veroorzaakt)
  • hyperpigmentatie
  • cellulitis
  • striae.

Het is een cilindervormig vat met daarop fijnmechanisch uit titanium vervaardigde micronaaldjes die de bovenste huidlagen doorboren zonder schade te veroorzaken.
Dankzij deze uiterst nauwkeurige en minimaal invasieve techniek om gaatjes in de huid te maken, is een veel grotere absorptie mogelijk van speciale -serums en -crèmes of andere producten voor plaatselijke toepassing.
Verder kan de Titanium Dermaroller ook het zelfherstellende en regenererende vermogen stimuleren, aangezien het de genezingsreactie van de huid bevordert.

In tegenstelling tot veel andere huidvernieuwingsbehandelingen, waaronder chemische peelings, dermabrasie of laser-resurfacing, worden bij behandeling met een Titanium Dermaroller de bovenste huidlagen niet vernietigd om de aanmaak van collageen op te wekken.
In plaats daarvan wekt de Dermaroller de collageensynthese op door microgaatjes te maken in de opperhuid zonder de integriteit ervan aan te tasten, zonder langdurige herstelperiode en zonder grote kans op complicaties.

Tot slot is de Dermaroller in vergelijking met andere behandelmethoden de voordeligste manier om op doeltreffende wijze regeneratie van de huid te bewerkstelligen.
De Dermaroller is een eenvoudig vormgegeven doch baanbrekend apparaat waarmee verbluffende resultaten worden behaald.

Het is bejubeld als “Het toverstokje van de huidverzorging”.